eadministracja, e-administracja samorząd, urząd, administracja szkolenia, szkolenie, eUrząd, informatyka, teleinformatyka, eadministracja, e-administracja, samorząd, administracja, urząd, eUrząd, informatyka, teleinformatyka, szkolenia, szkolenie, konferencja, konferencje Centrum Promocji Informatyki, prowadząc stale działania szkoleniowe dla środowiska administracji samorządowej, otrzymywało sygnały o potrzebie stworzenia instytucjonalnej formuły przekazu i wymiany doświadczeń związanych z rozwojem technologii IT w administracji. W związku z tym powstał Klub e-administracja. Jego inauguracja odbyła się 1 października 2003 roku podczas I Forum Informatyki w Administracji.
Zadaniem klubu jest stworzenie platformy edukacji oraz wymiany wiedzy pomiędzy osobami związanymi z sektorem publicznym w zakresie technik organizacyjnych i teleinformatycznych.
Klub zrzesza jednostki administracji samorządowej lub rządowej oraz instytucje, organizacje i firmy, które są zainteresowane doskonaleniem sprawnie funkcjonującej administracji. cpi.com.pl
e-administracja - strona startowa
e-mail | kontakt
KONFERENCJE BAZA WIEDZY PRASA 25.10.2014
V edycja seminarium z cyklu Prawnicza Informatyka Korporacyjna - ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH W WYMIARZE SPRAWIEDLIWOŚCI
12 grudnia 2007 r. | Warszawa Koordynator: Iwona Kornet

Patronat merytoryczny

PROGRAM

12 grudnia 2007 r.
10:00 Objęcie prowadzenia obrad i wykład wprowadzający: Nowe wyzwania w archiwizacji cyfrowej dokumentacji (pliki, emaile, audio i video) - przewidywane zmiany w systemach archiwizacji dokumentów
  • ILM: zarządzanie cyklem życia informacji i nowy backup
  • archiwizacja audio i video w perspektywie nowych technologii
Marcin Gosiewski
(ekspert)
10:45 Wykład: Czy można dziś wskazać optymalne rozwiązania długoterminowego przechowywania materiałów cyfrowych
Kazimierz Schmidt
(Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych)
11:20 Prezentacja sponsora konferencji: Realizacja bezpiecznego systemu obiegu dokumentów przy wykorzystaniu rozwiązań firmy EMC
  • Wymagania stawiane systemom obiegu dokumentów
  • Masowe przetwarzanie dokumentów
  • Platforma EMC Documentum 6 - nowoczesne środowisko do zarządzania archiwum dokumentów elektronicznych
  • Implementacja systemu workflow/BPM z wykorzystaniem narzędzi EMC Documentum
  • Bezpieczne składowanie dokumentów elektronicznych - EMC Centera
Robert Wojtasiewicz
(Copi S.A.)
12:00 Przerwa, lunch
12:30 Wykład: Archiwizacja a moc dowodowa dokumentu elektronicznego. Art. 350 kpc - możliwość zażądania przez sąd lub prokuraturę od instytucji/innej osoby prawnej, oryginałów dokumentów - co się będzie działo, gdy w tej instytucji/firmie będą zarchiwizowane tylko elektroniczne dokumenty?
dr Dariusz Szostek
(Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania w Katowicach)

13:10 Case study: Certyfikowane archiwum elektroniczne w Niemczech - regulacje prawne, zastosowania w wymiarze sprawiedliwości i w gospodarce, możliwość zniszczenia papieru - Przykładowe zastosowania produktów firmy ELO
Elke Schoenemann
(ELO Digital Office PL sp. z o.o.)

13:40 Prezentacja: Nowoczesny system zarządzania obiegiem dokumentów na przykładzie TimeFrame DOKUMENTY
  • automatyzacja obiegu dokumentów
  • uporządkowanie dokumentów
  • wyszukiwanie dokumentów, wyszukiwanie po zawartości
  • dokumenty papierowe i elektroniczne
  • kontrola wersji i relacje
  • bezpieczeństwo i kontrola dostępu
  • intuicyjność i prostota użytkowania
Dr Edward Görlich, Dominik Sierpowski
(TFS)

14:10 Prezentacja: Obieg, ochrona i archiwizacja dokumentów elektronicznych
  • otwarta architektura i standardy
  • obieg dokumentów czy zarządzanie treścią
  • ochrona (informacje niejawne)
  • różnorodność formatu dokumentów
  • przetwarzanie masowe
  • bezpieczne archiwizowanie
Paweł Nogowicz
(Evercom)

14:40 Przerwa na kawę
15:00 Wykład: Problemy prawne i techniczne archiwizowania dowodu z przesłuchania na odległość. Zróżnicowanie sytuacji w prawie karnym i cywilnym
Sylwia Kotecka
(Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej Uniwersytet Wrocławski)

15:40 Wykład: Repozytoria dokumentów podpisanych elektronicznie
Xawery Konarski, Marek Świerczyński
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)

16:20 Wykład: Doświadczenia Polskiego Radia w zarządzaniu archiwalnym zasobem dźwiękowym - wnioski, które mogą mieć walor uniwersalny
Grażyna Kopeć
(Dyrektor Archiwum Polskiego Radia)

17:00 Zakończenie konferencji, rozdanie Certyfikatów Udziału

Firmy zainteresowane udziałem w programie prosimy o kontakt
z koordynatorem seminarium: Iwona Kornet

Program Program
Sponsor Sponsor
Firmy w programie imprezy Firmy w programie imprezy
Patronat medialny Patronat medialny
Konferencje
Planowane konferencje Planowane konferencje
Archiwum Archiwum
strona główna strona główna e-mail | kontakt do góry do góry
Copyright © 2004 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10 | fax (0-22) 870-69-95